Než napíšete na naší podporu, zkuste svou odpověď najít zde.

Praktické informace, které se určitě budou hodit

FAQs

CZdálnice není oficiální prodejce dálničních známek. Jsme alternativní neoficiální prodejce, který chce kompenzovat uhlíkovou stopu, produkovanou jízdou autem. Jednoduše z manipulačního poplatku zasadíme strom.

Pokud se změnila SPZ vozidla například z důvodu ztráty, odcizení nebo zničení původní SPZ, Vaše dálniční známka zůstane v platnosti, je však nutné nám tuto změnu oznámit. Vyplňte Avízo o změně SPZ a přiložte kopii dokumentu dokládající změnu SPZ (například kopii velkého technického průkazu, kde je uvedena původní i nová SPZ a VIN kód vozidla).

Pro návrat do hlavního menu stiskněte jedničku.
Formulář zde 

Musíte vyčkat na potvrzovací email, který bude informovat o aktivaci dálniční známky.

Platnost dálniční známky můžete ověřit v našem systému kontroly platnosti nebo na oficiálním webu prodejce dálničních známek edalnice.cz

Potvrzení o platnosti obdržíte, až když bude částka připsaná na náš účet, tento proces může trvat až 3 dny.

Elektronická dálniční známka je nepřenosná mezi motorovými vozidly, v případě prodeje vozidla zůstane elektronická dálniční známka platná pro původní vozidlo.

Elektronická dálniční známka je nepřenosná mezi motorovými vozidly.

Elektronickou dálniční známku nelze převádět mezi jednotlivými vozidly. Pokud však potřebujete změnit samotnou SPZ vozidla při její ztrátě, zničení nebo odcizení, je to možné. Stačí když nám svůj požadavek zašlete na info@czdalnice.cz společně s kopii technického průkazu, který tuto skutečnost dokazuje a novou SPZ.  Změna je zpoplatněná poplatkem 150 kč.

Nejsme podvodníci, opravdu sázíme stromy a dálniční známka koupená u nás bude aktivní. Máme profil na mezinárodní platformě  trilliontreecampaign.org , kde si každý může ověřit kolik stromů jsme zasadili a také chceme každý měsíc naše zákazníky informovat, jak byl manipulační poplatek distribuován a kolik stromů se za daný měsíc podařilo vysadit.

V případě, že uděláte na našem portálu duplicitní objednávky, ve kterých se překrývá datum platnosti, náš systém je automaticky aktivuje tak, aby jejich platnost navazovala. Tato funkce platí i v případě, že u nás děláte první objednávku, která překrývá současný termín platnosti i v takovém případě, je známka aktivována tak, aby platnosti navazovaly.

Pokud jste nenašli zde odpověď na svou otázku, prosíme, napište nám ji na email info@czdalnice.cz

Sledujte nás na na sociálních sítích​